Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Duci lányok

Címkék: stílus szex duci vonzó okos nő

2013.11.16. 23:54

Bocsánat, kicsit csapongó poszt lesz...

Nekem nagyon sokszor tetszettek azok a lányok, akiket a többség észre sem vett, és simán elment mellette. Én mindig megtaláltam bennük az a kis pluszt, ami miatt nagyon vonzóak, csábítóak és izgatók voltak. Az igazán szépnek mondott lányok egyrészt nem igazán érdekeltek, engem sokkal inkább az ésszel és intelligenciával lehetett meggyőzni, másrészt tisztában voltam saját magammal és tudtam, hogy esélyem sincs egy bombázónál.

Nálam egy nő sokkal inkább legyen 80-90 kg, mint 40 kg vasággyal. Én kifejezettem bírom a duci lányokat, és kerülöm a mai divatlányokat. Mondjuk egyre több plus-size modell van, aminek nagyon örülök. Szóval nekem egy lány lehet duci, de ennél sokkal fontosabb, ha okos és intelligens. Ez sokáig a csak szex kapcsolatokban is fontos volt, de aztán ez kicsit csökkent, de nem tűnt el teljesen. Egyszerűen egy buta libával ágyba bújni sem jó. Én az agyába és a stílusába tudok beleszeretni és egy kicsit akkor is bele kell szeretni, ha csak ágyba...

Van azonban egy olyan tapasztalaton alapuló elméletem, amivel sokan szoktak vitatkozni: a csúnya(csúnyább)/duci/stb lányok sokkal jobbak az ágyban. (Mondjuk nekem a duci nem negatív, sőt!). A csini, mindenki által csodált-bámult lányok tudják magukról, hogy ők jók. De a többság szerint "kihívásokkal" küzködő lányok viszont bizonyítani akarnak. Ez különösen igaz a duci lányokra. Ők meg akarják mutatni, hogy értékes nők, ezért mindent megtesznek, hogy a férfi, akit sikerült ágyba vinni, egyrészt ne akarjon más ágyába bújni és másrészt érezze, hogy jól választott. Szinte bármire képesek. El sem tudjátok képzelni mi mindenre képesek... Egy időben csak duci lányokkal bújtam ágyba és nagyon jó volt. Ha pedig még okos is, és van stílusa, akkor őt el kell venni feleségül és arany életed lesz. Nemcsak a szexben, hanem az élet minden területén, mert ő bizony teljesíteni akar! 

Ez persze nemcsak a ducikra igaz. Igaz ez azokra az idősebb nőkre is, akik fiatal pasikat akarnak ágyba vinni... Aztán azok a lányok is, akikkel igazából nincs semmi baj, de valamiért a pasik elkerülik. 

Arról pedig ne is beszéljünk, hogy a duci lányok általában mellben is erősebbek, ami.... hm... imádok. Cicit akarok most! :-)

(megyek álló farokkal az ágyba... ;-) )

A bejegyzés trackback címe:

https://enkanapem.blog.hu/api/trackback/id/tr475638449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gingerbread · http://enkanapem.blog.hu 2013.11.17. 22:44:02

És akkor arról még nem is beszéltem, hogy a duci lányok sokkal nőiesebbek és kívánatosabbak. És ez évszázadokon keresztül így volt...

famefatal · http://szeretok-kapcsolatok.blog.hu 2013.12.30. 22:59:40

Érdekes téma... A duci lányok szerintem azért teljesítenek jobban, mert a bizonyítási vágy bennük van, ahogyan írod. A sovány, vagy átlagos testalkatú nőkben is lehet bizonyítási vágy, ez személytől függő. Átlagos testalkatúnak vélem magam, de ettől függetlenül azt szeretném, hogy a partneremnek jó legyen, ez szerintem minden kapcsolat/szeretkezés alapja.

A sovány csajok nem jönnek be a pasiknak? Mostanában egyre több férfitól hallom, hogy az a jó, ha van mit fogni rajta... pár éve még a 40 kilós csajok voltak "divatosak".

"esélyem sincs egy bombázónál" miért ne lenne? Okos, intelligens, vicces pasinak van esélye, nem csak a külső számít! Ha jól értem feleséged van, így már nem szükséges az önbizalom növelés, de azért ne skatulyázd be magad, nem csak a külső számít. :)

gingerbread · http://enkanapem.blog.hu 2013.12.31. 09:38:02

Valóban volt egy időszak, amikor a 40 kilós lányok voltak a divatosak, sőt sok férfinak még mindig az az ideál. Engem soha nem érdekelt, már akkor sem.

Van feleségem, és nem akarom megcsalni, nem akarok más nőkkel ismerkedni (a blogon csak álmodozom, azt szabad), de azért jólesik, ha egy-egy csinos nő rámmosolyog. Jót tesz, na :-) .
süti beállítások módosítása