Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Folytatás közkívánatra...

A legutóbb ott hagytam abba a történetet, hogy a balatoni nyaralóba elmentem segíteni a felújításkor. Amikor megérkeztem ott volt a férje és mondta, hogy mutatkozzak be neki. De mégis mit mondjak? Mindegy, a fickó fogalma sem volt az egészről, sőt szerintem ha előtte esünk egymásnak akkor sem tűnt volna fel neki. A felesége nem veti meg a férfiakat, de ezt vagy tudja, vagy nem, mindenesetre nem érdekelt. A férj aztán elment, (tudta, mikor kell engem hívni), szóval ezzel nem volt több probléma.

Egész nap dolgoztunk sokat, estére jól el is fáradtunk. Esti fürdés után a társaság többi része kitalálta, hogy elmennem bulizni valahova, nekünk ehhez nem volt kedvünk. Kint feküdtünk az udvarom egy egy nagy napozóágyon, el is aludtunk kicsit, és finoman, nem látható módon cirógattuk, simogattuk egymást. Amikor elcsendesül a ház és mindenki elment partizni egyre forróbb lett a hangulat és közben néztük a csillagos eget... Egyre fokozottabban simogattuk egymást, különösen imádta ahogy a nyakát cirógatom. Egyszer csak megfogta a kezemet és odavezette a puncikájához, és segített mit és hogyan csináljak... Ez így ment egy ideig, majd valamilyen ötlettől vezérelve bementünk a hálószobába és nagyon szenvedélyesen egymásnak estünk. És igen, megtörtént. Én annyira izgultam ott, hogy egyből elsültem, de nem lankadtam le, csináltuk tovább majd másodszorra is... Igen, ott és akkor vesztettem el, egy forró balatoni éjszakán*... Életem egyik legszebb éjszakája volt.

Majd úgy ahogy voltunk meztelenül átölelve elaludtunk, még takaró sem kellett, elég meleg volt, nemcsak a hangulat... Az éjjel hazaért a társaság, be is nyitottak a szobánkba, ezt félálomban hallottam, elég nyilvánvaló volt a helyzet, de őt nem zavarta, hát engem sem. Másnap ott volt mindenki, nem tudtunk egymással foglalkozni, pedig mindketten erre vágytunk, őrülten... Mivel neki másnap dolgoznia kellett, ezért elvitt engem abba a városba, ahol laktak, és az volt az ötlet, hogy ott szállok vonatra, hogy hazamenjek. Ez meg is történt, de előtte még felmentünk hozzájuk, ugyanis üres volt a lakás... Ismét egymásnak estünk... Nem tudtam betelni a számomra új és nagyon finom élménnyel. Láthatóan neki is jó volt. Mindig elmondta, hogy nagyon figyelmes vagyok, igazi férfi, és velem igazán nőnek érzi magát. Kicsit ügyetlen voltam, de villámgyorsan fejlődtem. Itt pár puncit is nyaltam (ebben akkor már jelentős gyakorlatom volt korábbi kapcsolatomból), imádtuk mindketten. Egyszerűen nem tudtunk betelni egymással, de mennem kellett...

Jó néhányszor találkoztunk az elkövetkezendő időszakban, igazi szerelmespár voltunk. Ekkor még főleg én utaztam, főleg a balcsira. Szeretkeztünk mindig és mindenhol... Rengeteg mindent kipróbáltunk, és mindig tanítgatott, én pedig jó tanítvány voltam. 

Mindig vártam a pillanatot, amikor találkozunk. Nemcsak a szex miatt, hanem a személyisége és a kisugárzása miatt. Egy igazi, ízig-vérig nő...

Tényleg szerelmespár voltunk, sok időt töltöttünk együtt, kirándultunk, elmentünk egy romantikus étterembe vacsorázni élveztük az életet. Imádtuk, hogy az emberek megdöbbenek, amikor látnak minket (a korkülönbség látható volt, nyilván). Szeretkeztünk autóban spontán, állandóan simogattuk egymást, feküdtünk összebújva vízparton órákon keresztül,. Igazán magas hőfokon égtünk, és tényleg nagyon szerelmesek voltunk. Csodálatos NŐ volt, sőt biztosan most is az, de nagyon régen találkoztunk. Csodálatos volt külsőleg, igazán kivánatos, csodálatos volt teste, csodálatos volt a lelke a hozzámállása, az esze és mindene...

Eljött az az idő, amikor nemcsak én utaztam hozzá, hanem ő is hozzám. Abban a szerencsés helyzetben voltam, hogy egyedül laktam egy lakásban, így ez nem volt probléma. Én mindig kimentem elé a buszhoz/vonathoz, itt is kirándultunk és szeretkeztünk nagyokat... Egyre többet és többet kipróbáltunk, elmondtuk egymásnak a vágyainkat, majd azokat sorra megvalósítottuk. Isteni időszak volt... Például elmondtam, hogy szeretném ha nézné, ahogy játszom magammal, illetve én is szeretném nézni ahogy ő csinálja magának. Szeretném ha videóznánk/fotóznánk közben. Előkerült a popsiszex. Engem annyira nem vonzott, de aztán nem bántam meg... (azóta sem volt részem ebben, pedig vágyom ám rá...) És még sorolhatnám mi mindent próbáltunk ki együtt...

Aztán vége lett a nyárnak, elkezdtem egyetemre járni, de így is megoldottuk a találkozókat. A férje 24 órás műszakokban dolgozott, így elég sok szabad éjszakája volt. Nem ritkán volt, hogy az egyetemi előadásról felültem a buszra/vonatra, majd reggel onnan mentem suliba. Nem éppen bejárási távolság volt, de bőven belefér az élményért, és hogy vele lehessek. Aztán többször Ő is jött, nagyokat sétáltunk, kirándultunk, főztünk, amint egy igazi szerelmespár...

Amikor mondtam neki, hogy nagyon sokat tanultam Tőle, mindig csak kacagott és azt mondta, hogy nem sokat, hanem mindent... És valóban, amit tudok a nőkről annak 90-95%-át Tőle tanultam. Nemcsak a szexben, hanem elmondta, hogyan kell a nőkkel bánni, hogyan működnek, stb. Őszintén azt gondolom, hogy minden fiúnak kell, hogy legyen az életében hasonló, én nem tudok ezért elég hálás lenni a sorsnak...

A történetnek természetesen még nincs vége, ha van érdeklődés szívesen folytatom... 

 

*előtte volt már kapcsolatom, de idáig nem jutottunk, későn érő típus vagyok, na...

 

Folytatás itt. 

A bejegyzés trackback címe:

https://enkanapem.blog.hu/api/trackback/id/tr55827735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pixynor 2014.04.23. 20:02:28

Szerencsés vagy, hogy ilyen tanítód volt, vagy van :) És gondolom, akkor az őt követő barátnőid már odáig voltak érted és vissza, mert pontosan tudtad, hogy hogyan és hova kell nyúlni, hogyan megérinteni élvezni egy nőt ha veled van :)

gingerbread · http://enkanapem.blog.hu 2014.04.24. 08:03:22

@Pixynor: Így van! :-) Sőt ő is mondta, hogy azért szeretne valamikor ő is kiélvezni a befektetett munkát :-) .
süti beállítások módosítása