Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

D-faktor

Címkék: szex nők fantázia x-faktor d-faktor

2014.09.02. 16:35

Biztos ismeritek az tévés zenei tehetségkutatót, ahol azt nézik benne van-e az x-faktor az emberekben. Engem jó ideje más érdekel, és amikor figyelem a nőket az utcán, munkahelyen, boltban bárhol, azt nézem benne van-e a D-faktor. Ez a megDugnám faktor. Persze csak nézelődöm, de azért egy-egy összemosoly azért van, aztán ki tudja... :-)

Elkezdtem végiggondolni, körül tudnám írni, mitől van meg valakiben ez a bizonyos D faktor. Nézzük csak az alapvetőbb jellemzőkkel: Kor, nem igazán számít, gyakorlatilag 16-17 éves kortól kb 60 éves korig beleférhet. A kollégám 17 éves lányát azonnal ágyba vinném, de van olyan 50 körüli nő, akit szintén. Testalkat, fontos, de nem feltétlenül alapvető. Rólam lehet tudni, hogy a duci nőket szeretem, és a nagy ciciket. De ettől még lehet valaki visszataszító és ezek hiányában is lehet kívánatos. Arc, igen ez fontos, de nem tudom meghatározni, legyen benne valami ami szimpatikus. Nem szeretem ezt a szót, de talán a kisugárzás, az ami megfog egy nőben.

Persze ilyenkor az ember nem tartós kapcsolatra nézeget, hanem aki jó lehet az ágyban és eljátszadoznék vele. Ezzel a szemmel nézve pedig más a fontos és más a nem fontos. Ismerek olyan nőt, aki buta, még csak nem is néz ki különösebben jól, semmiképp nem tudnék vele semmiféle kapcsolatot elképzelni, de benne van a D-faktor. Szóval érdekes ez, így nézni a nőket. Mióta ezt figyelem azt tűnt fel, hogy olyan nőket is szemügyre veszek, akik mellett egyébként simán elmennék, mert van bennük valami, de nem különösebben csinosak vagy kívánatosak, de mégis megdugnám őket. Tudjátok a csúnya nők jók az ágyban, mert kompenzálni akarnak, és fordítva a nagyon sztárolt szépségek egyáltalán nem biztos, hogy olyan nagy lepedőakrobaták. Nem szabad persze általánosítani.

Ahogy nézem, nálam kb a nők egynegyede-egyharmada az, akiben úgy látom/érzem, hogy megvan a D-faktor és ha arra kerülne a sor gond nélkül ágybabújnék vele. Lehet az én ízlésem túl tág, vagy szűk, nem tudom.

Viszont sok nőn látom, hogy hasonló szemmel nézik a férfiakat. Épp tegnap a villamoson egy nő így nézett meg és szerintem megállapította, hogy nem, én nem kellenék neki. De ilyen a világ, mindenkinek más tetszik. Mondjuk ő sem jött be nekem, pedig egyébként alakra eléggé rendben volt, de körülbelül ennyit tudott.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://enkanapem.blog.hu/api/trackback/id/tr716659591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása