Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

flört

Címkék: flört

2013.11.30. 22:59

Sosem voltam igazán jó flörtölésben. Sokszor leginkább akkor veszem észre, hogy flörtölnek velem, amikor már késő. Bár ebben sokat fejlődtem az évek során, most sem vagyok ebben igazán jó. Ha észre is veszem, nem jutnak eszembe azonnal a jó válaszok, vagy igen, de jellemzően később. Viszont van, hogy formában vagyok, akkor azért szoktak sikereim lenni. Vajon lehet ezt fejleszteni? Egyáltalán érdemes? Szerintem szórakozásnak sem utolsó.

De miért is jutott ez most az eszembe? Egy közeli bevásárlóközpontban van egy hely, ahol rendszeresen szoktam enni. Az egyik ott dolgozó nőnek eléggé bejövök, rendszeresen mond nekem mindenféle szépet, és flörtölget velem. Ahogy figyelem, másokkal is kedves, de közel sem ennyire. Bejövök neki, és ez jólesik. Őszintén szólva ő is tetszik nekem, szép mosollyal és mindenhol kellemes méretekkel (értsd: másnak túl vagy) méretekkel megáldva. Az utóbbi időben már egész jól tudok reagálni arra, amiket mond. Csak azt nem tudom, (nemcsak itt, hanem általában), hogy mennyi van egy ilyen flörtben. Annyi, hogy abban a pár pillanatban jól érezzük magunkat, vagy ennél több? Ezt sosem tudom. Néha legszívesebben odacsúsztatnám a számomat, hogy hívjon fel, de nem tudom ennyi van-e benne. Sőt, őszintén szólva leginkább nem szeretnék tőle semmit, csak ágyba bújni vele. Ez már persze a fantáziálás része, de azért nem állítom, hogy irrealitás. Több olyan ismerősöm van, akik ilyen "ismeretségekből" rendszeresen ágyba visznek nőket. Ez nekem nem szokott sikerülni, igaz nem is nagyon nyomulok ebbe az irányba. De a lényeg, hogy megszeretgetném. De ha ő nem akarná, akkor miért flörtöl vele mindig? Kezdeményezzek vagy ne? Ez itt a kérdés.

Esetleg mondjam neki, hogy Sej-haj tetszik a látvány, lenne kedvem lenni magánál? :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://enkanapem.blog.hu/api/trackback/id/tr805669146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2014.01.15. 19:08:40

Kezdeményezz!! Mit veszíthetsz?? Csak egy vidám kedvében ragadd meg az alkalmat, ne akkor amikor búval baszott (pl. menstruál, de persze ez nincs a homlokára írva). Egyébként jó kis blog ez! Ha érdekel, olvasgathatod az enyémet is, vannak hasonló bejegyzéseink. Vagy akár hirdethetnénk egymást az oldalsávban, ha van kedved, ezzel népszerűsíteni egymást.

gingerbread · http://enkanapem.blog.hu 2014.01.15. 20:39:40

Köszi, majd igyekszem, de ebben igazából sosem voltam jó.
Kölcsönös népszerűsítés jó ötlet, ha segítesz akkor csináljuk, én nem tudom hogyan kell.

2014.01.19. 14:58:59

Írtam üzenetet!

A gördeszkás huligán 2014.01.21. 10:42:45

szia, én is csak ugyanazt tudom mondani, amit gedeon. csak bátran!
magamra ismertem am a posztban, hasonlóan gyenge vagyok az ilyen helyzetek felismerésében, vagyis inkább voltam. volt olyan alkalom, hogy egy amúgy csinos csajszi közeledésére a haverok hívták fel a figyelmemet, mikor már túl késő volt, persze az ő magyarázatuk alapján tényleg elég egyértelmű volt a helyzet.
hogy mi változott azóta? leadtam 20 kilót és szebben mosolyognak a lányok, amitől nekem nagyobb lett az önbizalmam, és ma már hozzá merek szólni a lányokhoz. nem kell túlbonyolítani, elég annyi, hogy "arra gondoltam, hogy megihatnánk egy kávét/teát/meggymárkát, van-e hozzá kedved?" itt elég gyorsan eldőlnek a dolgok, mert a reakciójából ki fog derülni, hogy tényleg kiemelt figyelmet fordít feléd, vagy csak te képzelted úgy. tényleg csak arra tudlak bíztatni, hogy nyiss. őszintén, mit veszíthetsz? ha nem nyitsz nála, akkor tuti nem lesz belőle semmi, viszont ha rákérdezel még bármi jó kijöhet belőle. ha meg nemet mond? akkor max azt a fokozott izgalmat, amikor találoztok, vagy eszedbe jut.
ha már benne van egy randiban, onnan nem nagy tudomány a tudtára hoznod, hogy te egy menetre vágysz. ki tudja, lehet, hogy ő is pont azt akarja. ha meg gyűrűt vár, akkor mondhatod, hogy te nem ebben gondolkodtál. nem atomfizika ez, sőt sokkal egyszerűbb, mint sokan hiszik. ;)
a flörtöléssel kapcsolatban még annyit, hogy ez egy öngerjesztő folyamat; a nemeket el kell felejteni, az igenek meg jól felnyomják majd az önbizalmad. :) én manapság ott tartok, hogy a buszon velem szemező lányokat is leszólítom, miért ne alapon. a személyes kedvencem pedig az, amikor úgy terelem a beszélgetést, hogy a lány zavarba jöjjön tőle, annak a tapasztalatok alapján testnedvcsere a vége :) na hajrá!
süti beállítások módosítása