Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Korábban írtam arról, hogy szívesen kielégítenék nőket ellenszolgáltatás nélkül. A blog olvasói tudják, a szexuálus étvágyam meglehetősen magas, illetve már arról is volt szó, hogy különösen gerjedek arra, hogy idegen nőkkel bújjak ágyba... Nemrég jutott eszembe, az ötlet, hogy ezt lehetne kicsit rendszerezetten is csinálni, igaz nem feltétlenül ellenszolgáltatás nélkül. Tehát szívesen bújnék akár idegen nők ágyába azért, hogy jó legyen nekik is és nekem is. Azon morfondíroztam, hogy miért ne csinálhatnám ezt akár pénzért? Persze nem iparszerűen, csak néha-néha... Eljátszottam a gondolattal, milyen lenne, és még nem adtam fel. De azért ez -- úgy gondolom -- megmarad álmodozásnak, de lehet, hogy nem....

Már el is játszottam a gondolattal, hogy milyen hirdetést adnék fel, egy ilyen tematikájú hirdetési oldalra. Mivel inkább a bújós, simogatós vonalat képviselem, persze be tudok vadulni, de mindig szeretem kényeztetni a partneremet. Ez nekem örömet okoz, akkor is, amikor nem volt szerelmes abba, akivel éppen voltam. 

Érzéki szeretőd lennék! Érzéki, finom erotikától, a kényeztetésen át a szenvedélyes szeretkezésig... Ha szeretnéd igazán nőnek érezni magad, akkor keress!

Jóideje nézegetem a nőket az utcán és mindenhol és azon gondolkodom vajon működne-e a dolog. Arra jutottam, hogy aki egy kicsir is ad magára és megpróbál nő lenne, azzal már tudnék mit kezdeni. Aki nem, azt pedig nem vesz igénybe ilyesmit.


Aztán addig-addig jutottam az fantáziálásában, hogy nem hagy nyugodni a történet, ki kellene próbálni. De ugyanakkor félek is, hogy nem tudom, működne-e. Eleinte biztosan talán, de később...? Éppen ezért azt találtam ki, hogy szívesen felajánlom, hogy, annak a aki szeretné szeretné, próbáljuk ki együtt az anyagiak kizárásával. Aztán ha jó lesz, később akár pénzt is kereshetnék vele... :-) . Jelentkezz nálam, találd meg a módját (komment, privát üzenet stb.) és megbeszéljük. Viszont van néhány feltétel:

Csak nők érdekelnek, mindenképpen 18+, ápoltság, tisztaság alapvető. Szükség búvóhely is megoldható. Budapestiek előnyben... 

 Van kedved hozzá? Meg mered lépni, vagy csak álmodozol? 

(Lehet ki kellene próbálnom a swingerklubbot, de valahogy sokkal jobban izgat kettesben egy eldugott nyugodtt szobában).

A bejegyzés trackback címe:

https://enkanapem.blog.hu/api/trackback/id/tr95753312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása