Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ma éjjel meglehetősen furcsa és egyben kellemes álmom volt. Gondoltam megírom ide, hátha valaki segít megfejteni, mert valóban érdekelne, mit jelenthet!

Szóval az volt, hogy egy haverom (aki igazából annyira a haverom, hogy egy társaságba járunk, de amúgy ketten nem igazán tudunk sokáig elbeszélgetni), megkért, hogy segítsek neki néhány doboz elvinni valakihez. Bepakoltuk az autóba és elmentünk egy Örs környéki panellakásba, oda kellett venni. Felcuccoltunk, két lány lakott ott. Egy kleopátra frizurás vörös hajú (imádom a vöröset, mondtam már?), és egy sötét hosszabb hajú, és határozottan ő volt a csúnyábbik kettejük közül. A vöröst csak futólag láttam, kb. pár szót beszéltünk és ő el is húzott (vagy elment valahova, vagy bebújt a szobájába, de mindegy is). Szóval felcuccoltunk, beszélgettünk pár szót és kiderült, hogy az itt lakó két lány pénzért árulja magát és ez a lakás a lakóhelyük és a munkahelyük is egyben. Ezzel nem volt különösebb gondom, gondoltam elvégeztük a melót, menjünk.

Ez a csúnyábbik lány azonban elkezdett erősködni, hogy próbáljam ki mit tud, nem fogom megbánni. Én nem akartam, de ott az előszobában egyszer csak magához húzott (a külvilág megszűnt, nem tudom a haverom ott volt-e vagy lelépett), megcsókolt és elkezdett simogatni mindenféle. A továbbiakra nem emlékszem, csak arra, hogy valami elmondhatatlanul jó volt... Ez a lány tényleg tud...

Megfejti nekem ezt valaki? Egész nap ezen jár az agyam... Tényleg érdekelne...

A bejegyzés trackback címe:

https://enkanapem.blog.hu/api/trackback/id/tr805794322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása