Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

flört és továbblépés

Címkék: nők flört vonzó

2014.04.29. 18:31

Nem olyan régen írtam arról, hogy flörtölésben nem vagyok annyira jó. Aztán rájöttem, hogy nem is ezzel van a gond, ez még megy is. Ami nehézséget okoz, a továbblépés. Hogyan érjem el azt, hogy az a nő, akivel flörtölök ne csak poénra és "húzásnak" tekintse, hanem érezze, hogy kicsit többet is szeretnék, mint csak flört. Ez az ami nehézséget okoz...

Tudom, hogy nagyon sok olyan nő van, akivel ügyes flörtöléssel egészen sokat el lehet érni. Van egy haverom, aki rendszeresen tud így ágyba vinni nőket. Egyrészt nagyon jó a stílusa, és tényleg profin csinálja, másrészt pedig gondolom célirányosan választja azokat a nőket, akikkel ezt meg lehet tenni. Lehet ez utóbbiban kellene fejlődnöm, de az a helyzet, hogy ezekhez a dolgokhoz sosem volt jó szemem. 

Ma reggel például ahogy ültem a villamoson, leült velem szemben egy csinos fiatal nő (olyan 25-26 lehetett) kölcsönösen bejöttünk egymásnak, többször összeakadt a tekintetünk, de nem tudtam ebből a helyzetből továbblépni... Lehet önbizalom kérdés, lehet az, hogy igazából sosem tudtam jól kezelni az ilyen helyzeteket...

A bejegyzés trackback címe:

https://enkanapem.blog.hu/api/trackback/id/tr205851640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása