Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Pár héttel ezelőtt voltak a középiskolai ballagások. Aznap elég sokat rohangáltam a városban és rengeteg csinosan felöltözött 18 éves lányt láttam, amint reggel a szép kosztümben mennek ballagni, majd délután családdal hazafelé, vagy valahol ünnepelni. Egy ilyen délutáni mozgólépcsőzés során jött szembe egy család, akik láthatóan ballagásról tartottak haza, vagy máshova. Itt ért az a felismerés, hogy egyrészt anyuka sokkal jobban néz ki, mint a lány, másrészt sokkal inkább kéne az anyukák korosztálya, mint a 18 éves lányok. Ezután már szisztematikusan figyeltem és szinte mindig az anyukát vittem volna ágyba.

Persze nem mindig, voltak kivételek. És igazából azért izgatna ennyi idősen ágyba vinni egy fiatal csirkét, de valahogy mindig is a 30 felett nők vonzottak igazán...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://enkanapem.blog.hu/api/trackback/id/tr216178505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása