Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Jó tíz éve történt, amikor még egyetemista voltam. A nyári szünetben egy kisebb társasággal az egyetemről. elmentünk kirándulni / nyaralni egy közeli -- nem szomszédos -- országba pár napra. Ez teljesen önszervezödő program volt, mi intéztünk mindent, és a programot is kedvünk szerint alakíthattok. 8-an mentünk, két autóval, én voltam az egyik sofőr. Volt a társaságban egy lány, aki régóta tetszett, mivel elég távolságtartóan viselkedett velem, ezért nem is nyomultam rá.

A nyaralás meglehetősen jól sikerült, de természetesen az utolsó este volt a legizgalmasabb. Ez persze mindig így van. Utolsó este beültünk egy helyre jól érezni magunkat. Mivel másnap reggel korán indultunk haza (900 km volt a táv), ezért a másik sofőr sráccal megbeszéltük, hogy mi csak óvatosan iszogatunk, és este 10 után egyáltalán nem (reggel fél7 körül volt az indulás). Ehhez tartottuk is magunkat, és természetesen mi ketten maradtunk józanok az este végére. Ketten hazakísértünk mindenkit, támogattuk akit kellett. Persze ez nem volt olyan egyszerű, mert volt közben is kis szökőkútban fürdés stb.

Szóval ott volt ez a lány, akit említettem. Én vittem vissza a szállásra, szó szerint a karomban, mert úgy elázott (a szó mindkét értelmében), hogy egyedül nem ment volna. A szálláson mindenki rendbe rakta magát, akinek kellett átöltözött száraz ruhába. Aztán még nem volt kedvünk aludni az egyik szobában összejött a társaság folytatni az estét. Ez a lány addigra már kicsit józanodott, igaz még messze volt a teljesen józantól. Vele szemben ültem az ágyán és elkezdett rám nyomulni finomat, mindenféle célzásokkal stb. Egy ideig vettem is a lapot, de aztán nem érdekelt tovább a dolog. Részeg volt, így nekem nem pálya. Ez így ment egy ideig, majd a másik sofőr srác elkezdett azzal szivatni, hogy milyen hülye vagyok, hogy kihagyom ezt a lehetőséget, mert most gond nélkül ágyba vihetném ezt a lányt. Valóban, kihagytam egy ilyen kínálkozó lehetőséget, de nem bántam meg, sőt!

Én nem akarok olyan nőt ágyba vinni, aki nem tud teljesen magáról. Nem lenne tisztességes. Én úgy szeretek/akarok nőkkel ágyba bújni, hogy ők is akarják. Másként minimum nem korrekt, de ennél durvábbat is mondhatnék. Szóval nem bántam meg, de ma már lazábban kezelném a dolgot, de feltehetőleg most sem feküdnék így le vele.

A hazaút eseménytelenül telt, én vezettem, a többiek aludtak.

A helyzet pikantériája, hogy a másik sofőr srác pár hétre összejött ezzel a lánnyal és legalább másfél évig együtt is voltak...

 

Te mit tettél volna?

A bejegyzés trackback címe:

https://enkanapem.blog.hu/api/trackback/id/tr556740841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GépészGedeon (törölt) · http:/gepeszgedeon.blog.hu 2014.10.29. 18:49:18

Helyesen cselekedtél. Egy nőt megdugni úgy, hogy nincs teljes tudatában, nem férfihez illő cselekedett. Mellesleg a lehetőségek mindig ott vannak, a kérdés az hogy észre vesszük-e azokat...
süti beállítások módosítása