Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A nők haragja

Címkék: történet szex nők élmény harag munkahely

2014.10.04. 06:00

A nők alapvetően két dologért tudnak ránk, férfiakra haragudni (most tegyük félre a szokásos, családi, házastársi ügyeket, "idegen" nőkről beszélek". 

  • Ha lefeküdtél vele
  • Ha nem feküdtél le vele

Nekem már mindkettőben volt részem. Volt egy nő, aki nagyon tetszett, és tényleg azt is gondoltam, hogy lehet köztünk valami, de aztán az élet úgy hozta, hogy nem lett. Kölcsönös volt a vonzalom, de útjaink elváltak. Utána még többször találkoztunk szakmai ügyekből kifolyólag, és többször éreztem, hogy nagyon haragszik azért, mert nem vittem ágyba. Őt amúgy nem túl nehezen (nem is könnyen) ágyba lehetett volna venni, de akkoriban még éreztem igazán ezeket a határokat, és nem tettem meg. Ez igazából bánom (nem azt, hogy nem lett belőle kapcsolat, hanem, hogy neme gyűrtünk együtt lepedőt), de ez most már mindegy.

Egy másik, pedig egy kolléganőm, akivel mindig is megvolt egyfajta vibrálás. Egyszer, amikor mindketten egyedül voltunk gyenge pillanatunkban úgy alakult, hogy lefeküdtünk egymással. Akkoriban még esetleg akartam is volna tőle többet, de ő az első alkalom után mondta, hogy ez csak szóljon a szexről, nem akar mást. Oké, legyen így, nem esett jól, de gondoltam, akkor kiélvezem a helyzetet. Így is lett, hatalmasakat szeretkeztünk. Ez kb 2 hónapig tartott, amikor nekem úgy alakult az életem, hogy ezt a dolgot szerettem volna lezárni. Elmondta, hogy ő most már többet szeretne tőlem, és éreztem rajta, hogy nagyon haragszik rám is, és magára is, hogy ilyen "szexbarátok" voltunk. Ezt viszont nem bánom, hogy így alakult. Nagyon jó volt vele a szex, és amikor jobban megismertem tudtam, hogy mint nőt nem akarom őt. Aztán szépen vele is elváltak útjaink, néha még összefutunk és a mai napig érzem benne a tüskét, pedig már stabil kapcsolatban él.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://enkanapem.blog.hu/api/trackback/id/tr686741755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása