Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Gyors reggeli szeretkezés

Címkék: szex

2014.10.06. 09:37

Napok óta vágyom egy gyors reggeli szeretkezésre. Ha az embernek gyereke van, akkor általában nem tud olyan korán felkelni, hogy ez még beleférjen reggel... Pedig mindketten nagyon szeretnénk, de nem tudjuk megoldani. 

Én alapvetően nem vagyok egy reggeli szexelős típus, nem annyira szeretem a rohanást, de már jóideje vágyom erre. Volt idő az életemben, amikor ez mindennapos volt, de már nem az. És pontosan tudom, hogy mennyire jó hatással tud rám lenni, és egészen megédesíti az egész napomat. No meg arról nem is beszélve, hogy estére már mindketten fáradtak vagyunk és a szex sem olyan, mint kellene, pedig szeretjük megadni a módját. Az esti gyors meneteknek is megvan a maga funkciója, de a reggeli gyors menet egészen másról szól... 

A bejegyzés trackback címe:

https://enkanapem.blog.hu/api/trackback/id/tr876741791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása