Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Korábban írtam róla, hogy telekocsizás közben megismerkedtem egy lánnyal. A történet itt, most folytatódik...

Felhívtam. Nem azonnal kb. 3 hét múlva. Nagyon kedves volt a telefonban, és emlékezett rám. Ha nem találkoztam volna vele, a telefonban a nagyon kedves csilingelős hangjától akkor is elolvadtam volna. Megbeszéltünk egy pár nappal későbbi estét, amikor én is meg tudtam oldani, hogy meglátogathassam... 

Elérkezett a nap, és reggel óta teljes izgalomban voltam. Este kb. 1 órával a megbeszélt időpont előtt, küldött egy sms-t, hogy mehetek kicsit előbb, ha szeretnék. Tömegközlekedéssel mentem, de így elindultam kicsit később. Odaértem a megadott címre, rácsörögtem, megmondta a kaputelefon kódot. Bementem a házba, felmentem a lifttel és már láttam a résnyire nyitott ajtót, ott kellett bemennem. Beléptem, ott állt az ajtó mögött. Gyönyörű volt, szexi fehérneműben, rendkívül kívánatosan. Odaléptem megöleltem és azonnal megcsókoltam. Nem olyan csók volt ez, mint pl. feleségemmel, vagy korábbi partnereimmel, ebben nem volt szerelem, csak szenvedély, de abból minden. Nagyon édes csók volt. Vagy tényleg volt benne szenvedély, vagy őrült jól csinálja, de ez mindegy is... 

Megfogta a kezemet, és bevezetett a szobába. Kérdezte, hogy mit szeretnék, és annyit mondtam, hogy rábízom magam, legyen az amit ő gondol, szeretne és élvez, mert biztos vagyok benne, hogy az nekem is jó lesz. Finom ölelkezések és csókok közepette levetkőztettük egymást, majd megfogta a kezemet és behúzott a fürdőbe. Együtt beléptünk a fürdőkádba és elkezdtünk fürödni és fürdetni egymást. Kicsit furán éreztem magam, ő szólt, hogy mossam meg bátran. Nem is kellett többször mondani, őrült simogatásba kezdtem, és ez kölcsönös volt. Még a merev férfiasságomat is kézbe vette és úgy kellett leállítanom, nehogy túl messzire menjünk... megtöröltük egymást majd bementünk a szobába, ahol finoman ledöntött az ágyra és és elkezdett simogatni majd hasra fordított és őrült érzékien masszírozott, a fenekemet is, amit imádok...masszírozott elég sok helyen, olyan helyeken is, ahol korábban még senki. Elég sok új és ismeretlen érzés volt, de összességében mennyei. Ekkora már nagyon be voltam indulva. Hasra fordított, végigcsókolta a testemet majd valami őrületes kézimunkába kezdett. Olyan csuklómozdulatokkal, amire azóta is emlékszem... Innentől eléggé összecsúsznak az események, de nem állt meg. Én is simogattam, de nem nagyon engedett érvényesülni, és mondta is, ahogy azért jöttem, hogy engem kényeztessen, nem törődjek semmivel. Egyszer csak hanyatt feküdtem, és úgy helyezkedett, hogy a farkam a cicije közé csusszanjon, és úgy játszadoztunk. Láthatóan ő is élvezte, vagy jól játszotta... Előhúzott egy óvszert a szemembe nézett, bólítottam, már rajtam is volt, és belémült. Felejthetetlen ahogy lovagolt. Nem tudom sportol, vagy táncol-e, de képzett mozgása volt az egészen biztos. Természetesen nem kellett sok és mivel már ő is kellően fel volt pörögve utánam jött ő is... 

Lefeküdt mellém, simogattuk, cirógattuk egymást, beszélgettünk, igazán meghitt pillanatok voltak. 

Következő jelenet, amit fel tudok idézni, hogy öltözöm fel, ebben segít, még egy ölelés és csók, majd kiléptem az ajtón, lementem a lifttel és remegő lábakkal elindultam haza... 

Nagyon finom emlék... :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://enkanapem.blog.hu/api/trackback/id/tr726751197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása