Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

sógornő

Címkék: szex házasság fantázia duci

2013.12.22. 23:37

Van a páromnak egy húga. Mint nő soha nem tudott bennem megmozdítani semmit, sőt nem is kedvelem, a stílusától teljesen ki tudok borulni. Ez kölcsönös, ő sem igazán bír engem. A párom minden szempontból sokkal jobb nő, de ez nem is meglepő... :-) . 

Szóval van ez a sógornőm, aki az utóbbi időben (1-2 évben) külsőre abba az irányba változott, ami már kezd érdekelne (értsd hízott kicsit és ez jól áll neki). És a múltkor eljátszottam a gondolattal, hogy szívesen ágyba bújnék vele. Mióta ismerem több pasija is volt, de nem igazán tudtam/tudom elképzelni milyen lehet az ágyban, de most játszadozom a gondolattal, hogy... Nyilván nem fog megtörténni, annál több kontroll van benne is, meg bennem is, és mivel egyébként nem bírjuk egymást, ezért sem lesz ebből realitás. De komolyan érdekel, mit tud az ágyban, el tudnám-e juttatni a fellegekbe stb. Egész más típusú nő, mint a párom, gondolom ez az ágyban sincs másként.

Néha ha elakad a számítógéppel vagy az autójával, akkor szokott hívni, hogy segítsek. Szóval azon fantáziáltam, hogy egy ilyen alkalommal úgy alakul, hogy egy véletlen csókból elkezdjük simogatni egymást, szépen lekerülnek a ruhák, és már az ágyban is vagyunk, én pedig rövidesen már benne... Aztán persze mivel mindkettőnknek bűntudata van, ezért egyrészt nem fordul elő többet, másrészt pedig nem beszélünk róla senkinek, szépen eltesszük emlékbe...

No inkább bebújok a párom mellé és jól felizgatom... ;-)

Ja, boldog karit minden kedves olvasónak!

A bejegyzés trackback címe:

https://enkanapem.blog.hu/api/trackback/id/tr835702773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása