Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

kurvázás

Címkék: szex prostitúció kurvák

2013.11.18. 23:18

Szerintetek a kurvázás megcsalásnak számít? Több blog is olvasható ezzel a témával, igyekszem is rendszeresen olvasni őket, de lehet, hogy nem vagyok teljesen uptodate.

A kurvázás azért lehet jó, mert viszonylag könnyen, eléggé kockázatmentesen és komolyabb érzelmi bevonódás nélkül lehet ágyba bújni akár több, különböző lánnyal. Éppen azért, mert nincs érzelem, vagy nem olyan mértékű, ezért nem igazán nevezném megcsalásnak. Ugyanakkor pedig mégiscsak bebújsz egy másik lány ágyába, ebből a szempontból viszont lehet az. Szerintem egyébként nem megcsalás, így rendeztem le magamban. Nem mondom, hogy sokat kurvázom, de volt már rá példa és még valószínűleg lesz is. 

Elég rendszeresen szoktam nézegetni az ún. szexpartnerkereső oldalakat. Sokszor csak szórakozásból, megnézem az új lányokat. Aztán persze ha valaki megtetszik, és telefonban is szimpatikus akkor meglátogatom. Mondom, nem voltam még sok alkalommal, de most van egy jelöltem, akit szeretnék meglátogatni :-D . 

Továbbá arra is jó, hogy az ember önbizalmát kicsit pumpálja. Itt gyakorlatilag bármit el tudsz érni, mivel ügyfél vagy, ezért a lány mindin azt fogja veled éreztetni, hogy egy szexisten vagy, továbbá fontos neki, hogy elégedetten távozz és akkor máskor is visszatérsz. Az élmény azonban mégsem teljes. Természetesen védekezni kell, ez gondolom - remélem - mindenkinek alap. 

Persze a kurvák között is megvannak a különböző rétegek a nyugati téri aluljárótól kezdve a budai luxuslakásokban vagy drága hotelekben "rendelő" lányokig.

Néha egyébként én is eljátszom a gondolattal, hogy ki kellene próbálnom nekem is ezt, vagyis szex-szel pénzt keresni. De ez a fiúknak talán sokkal nehezebb. Nem tudom. Állítólag a keresni kell egy idősebb jólszituált nőt aki hajlandó azért (sokat) fizetni, hogy néha kikapcsolódjunk együtt. De hol találhatok ilyet? Persze a Gerbeaud legendáját ismerem. Lehet el kellene menni megnézni, működik-e még.

De visszatérve az eredeti kérdésre, szerintetek a kurvázás megcsalás? És ha felhatalmazást kaptam rá, hogy menjek, csak ne tudjon róla?

A bejegyzés trackback címe:

https://enkanapem.blog.hu/api/trackback/id/tr785639191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása