Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Stopposok

Címkék: szex stoppos szexuális fantázia

2013.11.08. 23:43

Volt olyan időszak az életemben, amikor elég sokat autóztam egyedül. Főleg országon belül, de előfordult, hogy külföldön is. Ilyenkor gyakran vettem fel stopposokat, egyrészt nem utazom egyedül, másrészt mégiscsak jó érzés segíteni másoknak, különösen úgy, hogy nekem nem kerül semmibe. Különösen fiatalok szoktam stoppolni, őket szívesen felveszem és dumálunk. Volt több alkalommal, hogy külfödieket vettem fel (nyári szezonban Budapest és a Balaton környékén), velük is jókat beszélgettem.

Mostmár a munkám miatt nagyon ritkán van ilyen. Azonban néhány héttel ezelőtt két hosszabb vidéki utam is volt. Vártam, hogy hátha látok valakit, akit majd felveszek és nem kell egyedül utaznom. Tudom, regisztrálnom kellene egy telekocsi honlapra, mert ma már a stoppolás is a neten keresztül megy.

Ezen az -- így egyedül eltöltött -- utamon fantáziáltam arról, hogy felveszek egy nőt, akivel teljesen egymásra hangolódunk, majd nemverbális kommunikációval a tudtomra adja, hogy ha lenne kedvem, akkor ő benne lenne egy kis játékban... Félreállunk egy pihenőben (ahol nincs benzinkút, csak parkoló), simogatjuk egymást, csókolózunk, szépen lassan a krtikus részekről lekerül a ruha és... Mindezt az autóban úgy, hogy bárki megláthat minket... Rendkívül izgató, már csak rágondolni is... Érzem is a nadrágomon a hatását... :-D . Egy kellemes gyors nyalifali majd dugás után továbbmegyünk. Később úgy száll ki az autóból, hogy nem tudok róla semmit, csak a keresztnevét. Persze, tudom, ez egyszeri alkalom volt, és így is volt jó... 

Határozottan izgatja a fantáziámat, hogy olyan lánnyal/nővel legyünk egymáséi, akiről nem tudok semmit, könnyen jött és könnyen ment, szinte csak egy gyors illuzió volt... A baj az, hogy velem soha nem jönnek szembe ilyen nők, "lehetőségek", vagy nem veszem észre, vagy szembejön, csak nem tudom elérni nála... 

A bejegyzés trackback címe:

https://enkanapem.blog.hu/api/trackback/id/tr355619568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása