Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nem olyan rég írtam egy rövid bejegyzést a szexről, amely a karrier érdekében történik. Ennek egy minősített esete az állásinterjú. Jó néhány évvel ezelőtt voltam egy állásinterjún, ahol első körben a HR-es nővel kellett beszélgetnem. Csinos fiatal nő volt, de semmi különös, én viszont láthatóan eléggé bejöttem neki. Próbálta elérni, hogy flörtöljek vele, de nem igazán éreztem odavalónak, meg amúgy sem voltam valami jó passzban. Elkezdte nekem mondani, hogy kicsit szokja még az új ruháját és várta, hogy mondjam milyen csinos stb..., Szerintem erre nem voltszükséges, mert tényleg egy csinos, vonzó nőről volt szó. Tehát értettem, hogy miről van szó, de nem igazán vettem a lapot, később jöttem rá, hogy lehettem volna kicsit aktívabb. Következő körbe még behívtak, de az állást nem kaptam meg.

Ezzel kapcsolatban merült fel bennem pár kérdés:

  • vajon ilyenkor mi a jó stratégia? Ha elkezdek vele flörtölni, esetleg még eljutunk az ágyba is (nem hiszem, hogy sokat kellett volna fűzni), vagy éppen az ha távolságtartó vagyok? Melyik tesz jobbat az előmeneteli lehetőségeimnek?
  • Vagy ez egyfajta tesztelés és színjáték az egész?
  • Vajon ezt mindenkivel csinálja, hogy növelje az önbizalmat (akár az övét, akár a jelöltét), vagy adott esetben tényleg bejöttem neki?
  • Vajon ilyen hangulat megteremtésével próbál bizalmas infót kihúzni egy amúgy is kényes és preparált (állásinterjú) helyzetben?
  • Mindez hogyan illeszkedik a cég policy-jébe?

Hogyan lehet jól kezelni egy ilyen szituációt?

A bejegyzés trackback címe:

https://enkanapem.blog.hu/api/trackback/id/tr375855883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása