Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Írtam korábban, hogy nekem mindig nagyobb a szexuális étvágyam, mint a partneremnek. Ez most most is így van. De mivel alapvetően hűséges ember vagyok, ezért nem csalom meg a páromat, és ez nálam elvi kérdés. Így két lehetőség marad: kurvázás (erről még fogok írni egy bejegyzést, és vitatkozhatunk, hogy megcsalás-e), majd az önkielégítés. Egy vállalati jogásznő ismerősöm ez utóbbit úgy hívja: egyszemélyes vállalkozás. 

Szóval egyrészt valamilyen gyakorisággal én is űzöm ezt a sportot. Hol ritkábban, hogy gyakrabban, mostanság éppen gyakrabban. De nem gondolom, hogy ez így rendben van, de azt sem, hogy igazán probléma. Néha kifejezetten van igényem arra, hogy kielégítsem magamat... Különösen akkor, amikor már kritikus szintet ér a kielégítetlenségem.

Sokszor egészen jól le tudom így vezetni a feszültséget. 

Amit még szeretek, hogy nagyon jól fel lehet ezt is dobni. Lehet olyan helyeken csinálni, ami szokatlan. Serdülőkoromban jó pofa dolog volt, pl egy eldugott helyen "kiverni". Ma is van ilyen, de inkább élvezni szeretem, nemcsak a végkifejletet, hanem az egészet is, így pedig meg kell adni a módját. Még serdülőkoromban volt olyan, hogy többen (2-3) fiúk csináltuk együtt, közösen, az sem volt rossz, esetleg most is kipróbálnám. Régebben csináltam a neten "megismert" lányokkal webkamerával. Azért volt jó, mert legalább nem voltam egyedül. A szex mégiscsak társas tevékenység, és szerintem ez az önkielégítésnél is jót tesz. Aztán persze lehet fantáziálni mindenféle izgalmas dolgokról, számomra elérhetetlen nőkről és helyzetekről stb.

Van olyan is, hogy szex előtt csinálom, hogy ezzel is csökkentsem a hatalmas étvágyamat, ami így jobban emészthető lesz a partneremnek. 

A párom néha - félig viccből - szokta mondani, hogy ha már nagyon kielégítetlen vagyok (mert nekem senki nem elég, de ez igaz is), hogy oldjam meg magamnak. Nagyon szívesen csinálnám úgy, hogy nézi, esetleg besegít. Ezt próbáltuk párszor, nekem nagyon jó volt, de neki nem jött be. Ilyenkor inkább elkényeztet máshogy, amit persze szeretek, de azért ez az élmény is érdekelne néha.

Szóval ha bármilyen ötletetek van, amivel fel lehetne dobni, de szégyelljétek megírni kommentben. Abszolút nyitott vagyok az új ötletekre!

A bejegyzés trackback címe:

https://enkanapem.blog.hu/api/trackback/id/tr885638931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása