Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Régóta készülök ennek a posztnak a megírására, sőt régóta írogatom, úgy tűnik lassan elnyeri végső formáját. Ahogy említettem korábban ezen a blogon szeretnék írni saját korábbi élményeimről. Van miről, és ezekre jó emlékezni, másrészt jó érzés, hogy megoszthatom másokkal. Arról nem is beszélve, hogy ezek nagy részéről eddig természetesen nem nagyon beszéltem senkinek, pedig amikor ezek az igazám szaftos sztorik megestek mindig független ember voltam, tehát megtehettem. Így olvassátok ezt a történetet is.

9-10 évvel ezelőtt járunk valamikor, már pontosan nem tudom megmondani. Én már lassan végzős egyetemista. Akkoriban az volt a célom, hogy szexpartnert találjak magamnak, akivel többször össze tudunk járni, illetve egy-egy alkalomra, de akkor többet. Ezért mindent meg is tettem. A legjobb hely erre az egyik chatszoba volt a neten. Nem az, amire mindenki azt gondolja, hogy onnan aztán fürtökben lehet hazavinni a lányokat. Ez olyan szoba volt, aminek a címéből senki nem mondta volna meg, ezért kevés volt ott a fiú én pedig több lányt/nőt ágyba bújtattam onnan...

Ez a hölgyet is ott találtam. Ő volt az első akit ilyen módon ismertem meg és bújtunk ágyba. Elég gyorsan egymásra hangolódtunk, rájöttünk, hogy mindketten ugyanazt keressük: szexet és változatosságot. Ő jópár évvel idősebb volt nálam, de ez nem okozott gondot. Szóval rövid beszélgetés után megbeszéltük, hogy egyik este meglátogatom, telefonszám és képcsere megvolt, minden rendben. Eljött az az este, ottvoltam ahogy megbeszéltük. Ajtót nyitott, nekem egy igen vonzó és kívánatos nő, számomra mindenhol kellemes méretekkel. Nem mondanám ducinak, mert az arányok rendben voltak, csak magas volt és így mindene kicsit nagyobb volt mint más lányoknak. De ezzel nincs baj, imádom a nagy méreteket, és egyébként gyönyörű és kívánatos volt. Ott helyben átöleltem és megcsókoltam. Ez nagyon díjazta, azt mondta nem gondolta volna, de örül neki, mert nem szereti a gyáva srácokat... Bementünk a szobába, nem beszélgettünk többet 2-3 percnél, ezidőalatt lehúzta a redőnyt, mivel a szemben lévő egyetemi kollégiumnak nem adunk műsort, továbbá elzárta a macskát valahova. Pillanatokön belül lekerült rólunk a ruha és az ágyban találtuk magunkat. Először a heves csókolózás és simogatás mellett az ujjam becsusszant a puncijába és az ágyon velem szemben térdenállva ujjaztam közben, és rövidesen imádnivaló sikolyok közepette élvezett. Ő következett, szájába vett, és úgy szopott... ó... istenem. Majd nyaltam és nyaltam. Már akkor is imádtam puncit nyalni... Így már nagyon gyorsan megvolt az alaphangulat. A részletekre nem emlékszem, de tudom, hogy kétszer különböző pozíciókban egymáséi lettünk. Ez nem egy óra volt, sokat voltam nála, egy hosszú estét. Közben jókat beszélgettünk, rendkívül értelmes nő volt, ami külön imponált nekem. Mondhatnám, hogy az agyamat is megfogta... Sokáig simogattuk, ölelgettük csókolgattuk egymást, majd szép lassan összeszedtem magam és hazamentem. Hosszú és nagyon finom este volt, minden szempontból.

Ez volt az első ilyen netes ismerkedős spontán szex élményem. Elmondta, hogy egyszerűen neki nem tud elég lenni a neki a szex, és mivel ezzel én is így vagyok, voltam ezért nagyon örültünk egymásnak. A probléma csak annyi volt, hogy ő akkor napokon belül összeköltözött a pasival, így én afféle "lezárása" voltam ennek az életszakasznak, tehát többször nem találkozhattunk. Persze lehet, hogy ez csak ilyen lepattintós szöveg volt, ezt nem tudom.

Később még szóbakerült, hogy egy kávéra összefutunk, ami nem jött össze, és el is vesztettem az elérhetőségét. Szóval ha magadra ismersz jelentkezz, találkozni akarok Veled, akár csak egy kávéra is, mert mint látod a mai napig felejthetetlen élmény volt...

A bejegyzés trackback címe:

https://enkanapem.blog.hu/api/trackback/id/tr225643389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása