Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az puncinyalásról

Címkék: szex punci puncinyalás

2013.11.10. 05:32

Volt egy kedvenc blogom, és azon egy bejegyzés, amire szeretnék reagálni, bár ezt ott kommentben is megtettem. Erről a bejegyjézről van szó.

Röviden, én imádok puncit nyalni. Imádom az ízét (a legtöbb esetben, volt már, hogy nem), imádom ahogy ezzel örömet okozhatok a partneremnek, és imádom ahogy érzem, hogy egyre jobb neki. Ez engem is teljesen felhúz. Én azt gondolom, hogy elég jó vagyok ebben, de gondolom nagyjából minden férfi ezt gondolja. Pedig egyszer szívesen beszélgetnék erről nőkkel, de erről nem beszélgetni szokás, hanem csinálni. 

Persze ennek is vannak technikái, amiket meg kell tanulni, de a legfontosabb, hogy a partnerünk -- A NŐ -- minden apró rezdülésére oda kell figyelni, és akkor úgyis érzed mi a jó neki és mi kevésbé. Aztán persze akár ujjat is be lehet vetni, de csak akkor ha ez kívánatos a nőnek...

Én rendszeresen gyakorlom ezt a sportot. Voltak nagyon jó tapasztalataim. A kedvencem, amikor két "nyalásszűz" lánynak is én mutattam meg, milyen jó ez, és utána mindig kérték, akarták... Enélkül nem is léphettünk tovább, annyira megszerették. A másik pedig, amikor egy olyan nőnek okoztam orgazmust, akinek elmondása szerint évek óta nem volt (erről lesz még bejegyzés később). Rendkívül hálás volt érte utána, szó szerint bármit megtett nekem ezért "cserébe". Nem kell mondani, hogy utána ő is mindig követelte, én pedig örömmel csináltam... :-) . 

A legtöbb esetben persze az előjáték része, de én nem vagyok annak sem ellene, ha ez a főelőadás. De mindenképpen a szex alapvető és meghatározó része. Kicsit olyan, mint a csók, hogy a "kapcsolat" magasabb szintre lépését jelenti. Meg sokkal több bizalmat és kitárulkozást jelent, mint egy sima dugás. Nem arról van szó, hogy azt nem szeretném. Dehogy, azt is imádom, fogok is majd arról is elmélkedni.

Ha nagyképű lennék zárhatnám azzal ezt a bejegyzést, hogy aki még nem volt jól kinyalva és szeretné, az keressen, de mivel nem vagyok nagyképű nem mondok ilyet. Csak álmodozom arról, hogy minél több puncit nyalogathassak lágy majd szenvedélyes női nyögések és medencemozgatás közben...

További jóéjt, álmondjatok szépeket... :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://enkanapem.blog.hu/api/trackback/id/tr115621613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása