Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nem tudom, ki hogy van vele, én kifejezetten szeretek meztelenkedni. Különösen otthon, a nudista strand valahogy soha nem érdekelt. De például a portugál tengerparton élveztem, hogy szabad volt meztelenkedni, és néhányan éltek is vele, mások pedig nem. Olyan természetes szabadság érzés. Persze voltak már érdekes esetek. Például amikor a szomszédsrácnak, vagy a szomszédnéninek esetleg a postásnak meztelenül nyitottam ajtót. Csengettek, én pedig kinyitottam az ajtót, végig sem gondoltam a dolgot, olyan természetesen jött. Továbbá az én otthonom, azt csinálok, amit akarok, ha ő jön ő alkalmazkodjon, nem?

Nyáron imádok meztelenül napozni, de ezt csak akkor lehet megtenni, ha olyan helyen nyaralunk, ahol van zárt udvar. Izgat is engem, hogy bármikor megláthatnak, sőt meg is látnak, de ez általában

Otthon egyébként pedig azt gondolom, hogy a gyerekek egészséges fejlődéséhez hozzátartozik, hogy a meztelenség egy létező dolog és nem takargatjuk magunkat a gyerekünk, családunk előtt. Persze nem túlzásba víve, azt csak olyankor amikor egyedül vagy a párommal vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://enkanapem.blog.hu/api/trackback/id/tr495753293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása