Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

szex a netről -- 2. rész

Címkék: szex nők élmény

2013.12.04. 22:12

A múltkor írtam az egyik első netes ismermedésből lett szex élményemről.Mivel akkor az illető hölgy mondta, hogy nincs tovább, az volt az utolsó ilyen buja éjszaka (mai napig nem tudom, hogy lepattintás volt-e vagy tényleg, de ez most mindegy is), új partner után kellett néznem. Ez még a korai húszas éveimben volt, egyáltalán nem okozott gondot ismerkedni és lányokat/nőket ágyba vinni. Mondjuk ma már könnyebben megy/menne, csak már nem lépem meg ezeket.

Szóval bementem a fenti bejegyzésben említett chatszobába, és elkezdtem ismerkedni. Ez persze nem ment elsőre, több alkalommal is meg kellett ott jelenni, és energiát fektetni a dologba, de megérte. Szóval itt ismerkedtem meg egy 40-50 közötti, tinédzser gyermekeit egyedül nevelő egyébként elég magas beosztásban és munkájában elég sikeres, férfiak terén inkább kudarcba ütköző nővel. Nem volt egy igazi szépség, inkább átlagos, de nem volt ezzel gond. Megbeszéltünk egy randit egy forgalmas közlekedési csomópontban, beültünk egy kávéra, és 15 percen belül arra jutottunk, hogy felmegyünk hozzám.

Csókolóztunk, ölelkeztünk, szépen lassan lekerültek a ruhák kényeztettük egymást majd több körben és pózban megtörtént, aminek meg kellett történnie. Nem volt különesebb élmény, de mivel mindketten hosszútávú "megoldást" kerestünk, úgy voltunk vele, hogy majd összecsiszolódunk a szó szoros értelmében. Első alkalommal neki nem is volt orgazmusa, ez engem jobban zavart mint őt. De megbeszéltük, hogy nem játssza, mert ha nem megy a dolog, akkor felejtsük el egymást. 

Talán a harmadik alkalommal sikerült puncinyalással eljutattnom a csúcsra.Hatalmasat élvezett, és bár nem mondta, úgy éreztem, hogy legalább 10 éve nem volt orgazmusa. Utána nagyon felszabadult, és rendkívül hálás volt. Gyakorlatilag bármit megtett nekem utána. Valami olyat adtam neki, amire régóta vágyott. Utána több-kevésbé rendszeresen találkozgattunk nem hetente, de havonta-kéthavonta 1-2 alkalommal. Amikor bármelyikünknek igénye volt, kerestük egymást és jött (mindig nálam volt a randi). Aztán volt egy hosszabb, tóbb hónapos kihagyás, nem is tudom miért. Utána kerestem, és mondta, hogy már nem szeretné többet, mert már van kapcsolata. Akkor beszélgettünk a telefonban és elmondta, hogy visszaadtam neki az önbizalmát és így már tudott rendes párkapcsolatot építeni. Tehát közöttünk vége, de adtunk egymásnak... Ő élményt nekem, én pedig orgazmust és önbizalmat neki.

Ha ismét összefutnánk, akkor kíváncsi lennék mi újság vele. Csak érdekességképpen, hogy évekkel ezelőtt pályáztam egy állásra, és láttam a honlapon, hogy ő is annál a cégnél dolgozik. Végülis nem vettek fel oda, de eljátszottam a gondolattal, milyen lenne egyhelyen dolgozni. Inkább jó, vagy inkább kellemetlen, különösen ha a főnököm lenne...

A bejegyzés trackback címe:

https://enkanapem.blog.hu/api/trackback/id/tr195669924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása